Verzenden & retourneren
Verzenden
Ten alle tijden zullen wij ons uiterste best doen om de bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 (op vrijdag vóór 15:00) worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van de bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan nemen wij zo snel mogelijk contact op met daarin de nieuwe informatie over de levering.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 3,90 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,75 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-*
Levering verloopt via verschillende postbedrijven aangezien wij afhankelijk zijn van de maat of het gewicht van het product. Onze verzendwijze:
- UPS
- PostNL
- MyParcel
- Palletzending via groot transport.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Na de annulering heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten worden dan gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder. Indien je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [email protected].
Geef in het onderwerp van deze mail altijd het volgende aan: Retour - Bijbehorende ordernummer (ORDXXXX). Let op: als u dit niet in uw onderwerpregel vermeldt dan kunnen wij uw retour helaas niet verwerken. Na goed ontvangst zullen wij vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van de retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Let op: de retouraanvragen worden één keer per week op maandag behandeld en dienen ten allen tijden te voorzien zijn van uw ordernummer.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product en de verpakking dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour weer zo goed mogelijk verpakt is in de originele staat.
Heef u betaalt via Klarna of Creditcard en kiest u ervoor om het product te retourneren én uw geld terug te krijgen? Dan wordt het volledige bedrag teruggestort, minus de extra gemaakte transactiekosten.
Product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. De kosten van deze ruil zijn voor eigen rekening.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Palletzendingen
Heb je een afspraak gemaakt voor het ontvangen van een grotere pakket (palletzending) zoals bij boilers of airconditioning systemen? Vanwege de enorme drukte binnen de transportwereld is het belangrijk dat er iemand thuis is om de zending in ontvangst te nemen. Door de afmetingen van deze zendingen kunnen er helaas geen track and trace codes worden gegeven.
Palletzendingen warmtepompboilers
Voor 15:00 besteld, morgen in huis. Ook hier geldt dat het belangrijk is dat er iemand thuis is om de zending in ontvangst te nemen. Bezorgafspraken worden daarom altijd in overleg ingepland nadat de order is binnengekomen. Indien gewenst geven wij het telefoonnummer door zodat de transporteur kan bellen als hij/zij onderweg is voor levering. Door de afmetingen van deze zendingen kunnen er helaas geen track and trace codes worden gegeven. Bezorgafspraken worden in overleg ingepland.
Ik heb de palletzending gemist
Ben je niet thuis op de afgesproken dag, dan kunnen wij natuurlijk een nieuwe datum kiezen in overleg met jou en met de transporteur. Gemaakte kosten á €69,- zijn in dat geval voor eigen rekening.
Mijn boiler past niet
Let op: Check alvorens je overgaat tot aankoop de afmetingen van de boiler. Voor het retourneren van de boiler worden extra kosten à €149,- in rekening gebracht. Dit geldt uiteraard niet voor problemen die binnen de garantie vallen.